SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, April 14, 2009

Kad Kawin




Kali kawan sekolah teknik aku kawin. Kitaorang rakan sekelas masa form 4 and form 5. Name dia Siti J*uraiz*h. Dia ni x fofular sangat dikalangan member2 sebab dia ni outsider. X dok hostel pasal umah dia dekat je ngan skool. Sangat pendiam masa dalam kelas. Taktau sgt pasal dia sebab kitaorang x pernah one group discussion. Dia bg kad kawin dia ni masa jupe ramai2 kat mjlis kawin arni. Akan tetapi, suma kawan2 aku dapat kad siap ada tulis nama tapi aku dapat kad tapi bahagian nama 2 blank. Huhuhu kecik ati betul. Nama2 2 dia tulis on the spot kat majlis kawin arni. Seminggu lepas 2 lepas aku distribute gambar2 kawin arni, dapat la email dari dia. Dia ckp mintak maap pasal dia tak cam aku. Dia kata rupa aku da ubah sangat2 sejak zaman skolah dulu. Member 2 lain walaupun da lain skit, tapi dia still dapat cam. Tapi aku je yg dia x dapat cam. Hahahaha












No comments:

Post a Comment