SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, April 8, 2009

First Picture



Ni la first gambar yang aku amik dari my new handphone-Nokia E71 3.2 MP. Masa ni dalam monorel dari station imbi nak ke station kl central. Pergh penat seh tawaf satu lowyat nak kasi pokai punya pasal dgn beli handset baru. Nampak jew tempat kosong, terus chop duduk. Lantak la org nak kate pe asalkan bontot aku dapat releks atas kerusi. Sifat lemah lembut and sopan santun sume tolak tepi doh...penat punya pasal kahkahkah...si syaiton yg direjam sudah rasuk aku.



Tgh2 duduk 2 belek2 la handset baru. Baru tuu jgn main2. Saje testing camera handset. Aku terlupa tutup flash. Da la dlm monorel tu gelap semacam. Sekali aku clik je capture gambar, bersinar2 selama 1 saat dlm monorel. Then, sume kepala-kepala dlm monorel tu tercari2 la mane cahaya rahmat ni datang. Rupa2nya dari handset aku yg poyo ni...lalalala. Aku pe lagi, cover line lor..sorok kamera then wat2 muka innocent. Malu huhuhu..

No comments:

Post a Comment