SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, April 20, 2009

Kenduri



-Ina-

Ari sabtu lepas, umah atuk n nenek aku ada wat kenduri. Kenduri ni tujuannya nak bagitau orang kampung supaya datang majlis kawin makcik aku, Ina (sila lihat gambar di atas. Selain 2, wat kenduri selamat gak.






Ina n my sepupu-sepapat







Suami bibik Mum- Abg Mat





Pakcik Barman..suami bibik ijah






Anak pkck barman yg no 3...lupe la name dia






Rasyid...anak paman tahir






Isteri paman Alip






Sopi..anak paman tahir






Adik Sopi






Ajim...anak bibik Mum









Nenek yang sedang borak sakan






Atuk. Atuk aku ni kool dohh






Kenduri nak setat







Suasana kenduri






Pakcik sorang ni nampak lemah je. Aku tangkap gambar depan die pun wat tatau je. Tunjuk la peace sikit tangan 2





Sesi makan2





Sapira n suami yang asik nak gelak je memanjang







Ayah (pakai baju melayu putih) tgh borak2






Sepupu sepapat






dan lagi sepupu2 aku

No comments:

Post a Comment