SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, April 21, 2009

Pesta Buku 2009



Ari Sabtu lepas aku singgah pesta buku. Macam sardin doh..banyak sangat orang..jalan macam semut. Aku tak de pun buku yg interest nak beli. Cume jenjalan jew





Entrance




booth buku




fuuh ada lebah wey





Aku beli sebab buku al-mathurat kat bilik da nak koyak rabak





Yang ni aku beli pasal murah....yelah pasal buku lame dowh..




Buku ni aku beli pasal kat belakang buku ni ada rekomen dari Ungku Aziz suh baca. Actually sebenarnya aku nak masuk peraduan kat booth tue. Hadiah kereta myvi. Tapi nak masuk peraduan tue kena beli buku kat booth 2. Btw, so far buku ni cukup perfect..perjalanan hidup sidartha gautama dari hidup mewah ke hidup bertapa

No comments:

Post a Comment