SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Tuesday, August 4, 2009

Horrornya bilik aku ni




Seram dowh. Aku balik je KL, roommate aku bagitau bilik yang kitaorang dok ni ada penunggu. Wah suspen seketika. Masa aku tengah terbaring terlentang atas katil sambil membaca buku si azrin*, roommate aku yang baru balik dari kampong, terus spray keliling bilik. Aku wat donno je la sebab ingat dia spray perfume. Tapi idung aku xdenya tercium bau wangi. Then, tiba2 roommate ckp “ sory abang nua, saya nak spray abg nua”. Watdehel mamat ni. Buang tebiat ke pe. Rupa2nya, dia spray air jampi. Lepas tu dia cite, masa dia balik kampong, bakal ayah mertua dia bagitau, bilik kitaorang ni ada penunggu. Dia ckp macam2 ada kuar masuk. Ni pun bakal ayah mertua dia perasan ada makhluk yang asik berpaut kat badan roommate aku ni. Muka dia macam kelawar tapi badan berwarna putih. Wah Dracula ke pe. Bakal ayah mertua dia bgtau lagi, benda ni ikut dia lepas dia lalu bilik mayat kat hospital. Padan la, sebab roommate aku ni belajar kat spital, kadang2 lalu depan bilik mayat. Then, salah aribulan, melekat sorang makhluk itu kat kat roomate aku. Patutlah, roommate aku ni letih semacam je. Then, roommate aku bgtau, bilik kitaorang ni ada makhluk lain gak. Aku pun rase lain macam je. Macam da orang perhatikan aku. Aku ingat aku sorang je yang perasan. Rupanya, roommate aku perasan gak. Cuma senyap je xnak ckp. Yelah, kadang2, makhluk tu main bukak tutup bilik air, kadang2 berangin semacam je bilik aku ni. Kadang2 gelap semacam je. Aku kalo dok sorang2, mahu malam taknak tutup lampu time tido. Kalo sebulan roommate aku cuti, sebulan gak aku bukak. Agak2nya, makhluk2 ni gelakkan aku tak sebab skill menari aku tahap kanak-kanak ribena.
`
`
`

No comments:

Post a Comment