SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, August 21, 2009

Alhamdulillah




Wah best dowh cutey2 kat umah ni...leh bergelak ketawa ngn adik2 aku, leh mengusik mak n ayah aku...boleh berlari sambil menari dengan kucing aku...leh jupa mkck2 n pkck yang aku jarang jupa bila time bukan cuti ujung minggu...dapat cium bunga wangi keliling umah...wah dpt CIUM BAU HUJAN gak kat sini...bestnya...malam ni plak tak sabar aku nak g surau...hoho...selamat berterawikh...kawan2 lama, kawan2 sekampung, kawan2 sekolah2...aku tau korang pun balik kampong gak...Malam ni jupe korang kat surau...kita kasi lumba sape dapat solat terawikh penuh tahun ni...huhuhu


Alhamdulillah setelahku simpan selama 6 tahun..jap2 macam nak masuk 7 tahun...akhirnya dengan izinNya berjaya juga aku meluahkan perasaanku...
aku mahu dia tahu selama mana tu im really2 like her...selama masa itu jugak aku hanya mampu berdoa agar ada jodoh antara kami... cuma belum masanya utk aku bagitau the truth...

aku rasa sedikit kelegaan dlm diri setelah aku bgtau hal sebenar walaupun tahu untung nasib di tangan dia dengan izin Allah..moga2 nasib itu menyelebelahiku....


Semalam juga, adalah antara agenda yang paling penting dalam hidupku. Aku da plan benda ni da lama sangat2 cuma lom berkesempatan dan juga hatiku belum dibuka lagi kot masa tu......mgkn aku lom cukup dewasa..Ikut planning asal, aku mahu bgtau mak ayahku sebaik sahaja aku grad master..tp aku tak grad2 gak...hampeh tol...tak leh jadi ni...aku kena bgtau gak.


Lama dowh aku berdiskusi dengan parent aku......muka bapak aku betul2 menampakkan keseriusan dia tentang topik yangku bincangkan...mak aku pulak seperti biasa tenang walaupun aku nampak ada riak terperanjat...hehe....byk yang dibincangkan dari topik study aku sampailah masa depanku...aku harap ape yang dirancangkan semalam berjalan dengan sempurna...amin...


Semoga cutey2 ni dapat memberi ketenangan kepadaku...setelah pikir2 lama depan pokok bunga melur hohoho...why not aku tak leh berjaya seperti di zaman mudaku..time2 sekolah n masa aku kat u dl...setelah diteliti dan dianalisi aku tertinggal beberapa part yang aku lupa nak wat...baiklah aku akan guna pakai formula2 lama yang aku rasakan sgt berguna untuk menjadikan aku berjaya sekali lagi cuma ada yang yang kena tambah sikit..insyaAllah dengan berkat bulan pose ni aku dapat berubah especially menjadi insan yang dekat denganNya...amin...
`
`
`

No comments:

Post a Comment