SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Friday, August 21, 2009

Mari kita mengaji




Semalam lepas maghrib...tiba2 ada ramai budak2 datang umah...dari budak yang lom sekolah sampai ke budak yang udah sekolah menengah...watdehel datang2 malam2 ni...rupanya diorang datang mengaji...hohohoo..mak aku selalu ajar mengaji kat taman tempat kitaorang tinggal...dulu masa aku sekolah menengah..selalu tolong mak aku kasi ajar budak2 mengaji...ye la time tu aku tak dok asrama lagi...kalo dok umah konpem mak aku suh aku ajar budak2nya mengaji especially time mak aku datang bulan...


Sekarang da lama aku tak nampak benda camni..Biase la aku selalu balik ujung minggu...time tu pulak kadang2 cuti mengaji...so xdpt tgk mak aku ajar mengaji...bgs gak budak2 ni dtg umah..leh la aku tau anak sapa ni....

Budak2 ni pulak semalam nampak pelik bila tgk aku...yela ntah mamat mana dgn pakai kain sarung dok melilau dengar diorang mengaji...tiba2 nampak 2 orang abang muka serupa..hehehe selalunya nampak adik kembar aku sebab dia skrg dok melepak kat umah...tapi semalam bebudak ni nampk pelik sbb ada dua orang abang muka serupa...kah kah..kah..


No comments:

Post a Comment