SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, August 13, 2009

Lecturer yang aku kagumi




wuuuu....selalunya aku kuar bilik nak ke opis dalam 6.30-6.45pg..gelap lagi masa tu..tapi aku suka sebab xde orang, sejuk pulak 2 sebab lalu bawah pokok2, dengar bunyi cengkerek, bunyi si monyet tgh panjat pokok..so far xde lagi dengar bunyi hantu hahaha..

Hari tu..aku rasa rajin sangat...dalam kol 5 minit before 5am aku da bangun..mandi n solat bagai..aku terus g opis...pergh sejuk tol...time nak sampai fac engine, aku ternampak rupa yang aku pernah tgk dl..setelah diteliti dengan zoom 10x...baru aku cam...rupanya lecturer berbangsa cina yang pernah ajar aku subject algebra masa aku first year dulu..ntah mgkin skrang da prof kot....dasat tol aku tgk dia...gile dowh da la dia g opis pagi bebenor..da tu jalan kaki lak tu g opis...tabik kat dia... memang low profile....


p/s: gambar x berapa jelas...nasib baik sempat capture gambar dia tgh jalan..
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment