SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Monday, August 17, 2009

Mimpi yang dasyat tahap 4





Huhuhu….tengah2 pagi ujung minggu aku terjaga dari tidur. Terkejut yang amat sangat. Dasat sungguh mimpi aku. Terus terang mimpi tu wat aku menggigil. Lepas tu da tak leh tido. Nasib baik udah masuk Subuh. Bangun terus solat Subuh, then baca Al-Quran and doa supaya ditunjukkan hidayah daripada Allah.



Aku bukanlah bermimpi berjumpa hantu. Tidak juga bermimpi malapetaka yang menimpa aku mahupun family aku. Aku bermimpi tentang perempuan yang jadi bini aku…wahhh…aku kenal siut perempuan itu…..Aku jarang mimpi seperti ini. Selalunya mimpi indah sampai aku tak mahu bangun dari tidur tapi mimpi ni wat aku takut hendak tidur. Mungkin mainan tidur kot...manalah tau lepas ni aku mimpi kahwin ngan fasha sanda...lalala



Sudah menjadi kebiasaanku sekarang ni aku banyak melakukan solat sunat terutama solat sunat istikharah supaya ditunjukkan jodohku. Moga-moga ada petunjuk dari Allah dan supaya aku berasa tenang. Simptom yang aku dapat sama je tiap2 hari and aku wat tak reti, sampai la simptom secara dasat hari sabtu lepas. Jika betullah memang dia jodoh yang ditunjukkan kepadaku, aku redha. Bismillah tawakaltu ala Allah. Amin
`
`
`

No comments:

Post a Comment