SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 30, 2009

First day dari umah



wahh...bangun2 dari tidur, rasa terkejut sikit...dalam kepala ingat hari ni da setat keje...tapi apepasal aku ada kat umah nih. huhu setelah otak aku center dan berorigin zero koordinat, br aku realize yg aku ni udah kena buang kolej, tu pasal dok kat umah.

hari ni g keje naik ulat gonggok..ni ulat punya laju..laju makan akunya duit. mahal dowh tiket dia. x kesian ke diorang kat aku...bg la diskaun sikit. ni hari pertama udah wat hal. pasal pe, duit aku yg masuk mesin tiket, dia taknak muntahkan duit lebihan. cis dan cis mana aci. telan duit orang..harem itu...makan benda harem maksudnya nanti masuk neraka. nasib baik bro yg jaga tiket tu sporting sikit, dia tau mesin ni sejahat2 mesin. suka sangat telan duit orang. last skali dia bg money lebihan kt aku. huhu duit dapat balik, tapi aku udah terlepas train. cis kena tunggu lagi 1/2 jam.





Aiseh skema tul la mamat2 nak g keje nih...cuba la sekali2 pakai jeans ke, baju melayu ke, pakai ketayap pun ok gak...bior kasi terbeliak mata bos huhu
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment