SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 9, 2009

Pagi yang sejuk huhu




Dalam sisa2 hari yang boleh dikira aku di MC, huhu sedih dowh...da 4 tahun dok sini..last2 kena pindah..xpe la perubahan hidup...sejak2 akhir2 ni aku makin menghargai apa yang ada dikelilingku...lately suka suka perati ape yg roomate aku wat, tgk akak kedai jual brg, bro yg dok depan MC jual burger, tgk akak guard yg comel, tengok makcik&pakcik yg jual makanan kat gerai bawah...perati bro dobi basuh baju...huhu..takpe la nanti aku wat satu post - MY MEMORY - khas hidup aku di MC, dari sblm habis degree sampai la ni da nak plan wat phd...T_T


Setiap pagi aku suka bangun awal...the first reason dulu-dulu actually aku bgn awal sbb taknak bersesak2 ngan pelajar MAHSA*. yela pagi2 lagi nurse2 udah datang nk g kelas..payah nanti aku nk keluar kolej..dats y aku bgn awal supaya x bersesak n mencium minyak wangi nurse2 2 yang membuatkan aku mabuk seketika....kuat baunya adalah dalam 10 ela pun leh bau lagi...da la macam2 brand..pening aku...


Makin lama makin syok plak bgn awl. Selain sunyi sepi, yg paling bestnya sejuk n nyaman sepanjang jalan aku nak g UM...lalu bawah2 pokok...nampak monyet tengah nyusukan anak dia, tupai2 melompat dari longkang ke longkan (pelik kan), kadangkala tgk guard tgh tido khokhok..tengok pakcik2 yg awal pagi udah bersihkan jalan...huhu...pagi ni plak ujan b4 subuh...2 yang best 2...roomate2 sume syok tido...aku syok rasa angin lepas ujan hohoo..best gila masa g UM pagi td...


`
`
`
`
`

No comments:

Post a Comment