SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 2, 2009

Surat Chenta untuk Aku

Wah aku dapat surat cinta...betulkah ini?...semalam balik bilik seperti biasa...wat ...sampai bilik kemas ape yg patut then sementara nak buka posa..baca buku jap atas katil...perasan ada kertas atas meja aku tp ingtkan nota rommate aku


lepas berbuka roomate bgtau aku "Abg nuar dapat x surat cinta?...2 ha ada atas meja"...wah biar betul...then aku baca surat chenta itu....Ciss dan ciss hahaha...aku bukan dapat surat cinta tapi SURAT KENE BUANG KOLEJ...kah kah kah....patutnya kalo manusia normal conpem sedey...aku leh gelak2 dengan roomate aku....haha..gilakan aku....

erm mungkin musibah pertama dalam bulan puasa ni...insyaAllah ada hikmah di sebalik semua ni..yela dulu banyak kali nama aku naik..antara calon2 yang conpem kena kuar hostel...tapi g check kat opis..xde pun sebab so far xde pun aku dapat surat tunjuk sebab...so selama 4 tahun aku duk terselit kat sini dengan selamat bersama-sama ngan nurse2 yang seksi kah kah kah....Tapi entah macam ni nasib kurang baik..semalam dapat surat kena kosongkan bilik atas alasan bilik di situ diutamakan kepada student MAHS* sahaja...aku student UM mane leh dok situ...xpe la mungkin Allah mahu tunjukkan aku supaya tukar cara hidup...da xleh dok bujang2 lagi...kena dok ngn bini kot lepas ni lalalala....apepun selamat kena buang kolej - satu title yang aku lum pernah dapat lg....arios



2 comments:

  1. kekekeke..happy plak kena kuar ek..nak ke mana la plak lepas ni nuar? Mmg betul la tu..kena dok ngan bini plak akak rasa haha

    ReplyDelete
  2. hehe..kak meen, kita kena happy..xmo sedih2 la..
    lepas ni nak berkelana plak hoho...ntah x plan lg nk g mana...bini? lalala

    ReplyDelete