SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Saturday, September 12, 2009

hari mempacking

Hari ni hari sabtu...pagi ni sepatutnya ada sharing n discussion mengenai satu buku...ada member ajak...tapi dia kol x jadi plak...member2 lain ada hal..then aku stick on plan asal nak kasi kemas sume barang...pack, masuk dalam kotak n lastly bawak balik umah...aku cuma ada seminggu je nak b4 kena check out...da la orang lain sibuk nak beraya...aku plak sibuk nak cari umah...huhu..





Tambahan lagi 3 kotak...sumenya lebih kurang dekat spoloh kotak...banyak sangat barang aku yang nak dibawak balik..yela da dok sini dekat 4 tahun..mesti la barang2 berlambak especially buku2 n magazines....baju pun banyak gak...




Kotak-kotak yang ada barang2...tapi ni bukan kotak aku...kotak roomate aku...hari ni plak ntah mana diorang g...terpaksa la aku angkut sorang2 barang2 aku turun bawah..ingat kalo diorang de leh la mintak tolong...penat seh





Meja aku yang udah menjadi tongkang pecah...bersepah tul...banyak barang x kemas lagi..huhu..sape2 yang nak tolong...nanti aku kasi upah karipap...khokhokhok
`
`
`

No comments:

Post a Comment