SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Sunday, September 6, 2009

Meeting face 2 face ngn dr




akhirnya..akhirnya...dan akhirnya...alhamdulillah...setelah sekian lama tertangguh nak hantar draft tesis report...jumaat lepas berjaya gak aku hantar...penat dowh...semalaman aku tak tido kasi final touch up..pagi 2 macam da nak tumbang da...huhu..


aku boleh je pass draft 2 kat kawan aku...suh dia sampaikan kat dr...tapi aku ada agenda tersendiri...aku nak jelaskan sejelas jelasnya napa aku lambat hantar n bincang benda lain...sebenarnya aku malas nak hantar cpt2...hehe...then tanpa dipinta bermulalah sesi tazkirah bersama2 dr aku...bermula dari tesis, phd application, jurnal2 yang entah bila aku nak hantar sampai la ke masa depan aku....huhuhu sedih sgt pagi 2...bgs la boss aku ni...sempena bulan pose ni...macam2 nasihat dia bg kat aku...kasi aku semangat+perangsang...share gak pengalaman dia...pepe pun tq dr sbb bg tazkirah percuma..alhamdulillah tenang sikit aku lepas 2...
`
`
`

1 comment:

  1. ape lagi nuar. share la kat aku jugak. bila tesis gue mau dihantarr~

    ReplyDelete