SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 30, 2009

hari pertama kelas




huhu hari pertama g kelas wa cakap lu. Da lama lor tak masuk kelas. belajor2. hari ni hari pertama aku n members g kelas bahasa jepun. huuu masuk lambat. nasib dapat sensei yang cun lagi baik hati..namanya dr zo**ida*.


tak ramai pun dalam kelas 2.. x sampai 10 org. huhu orang tua2 pun ada gak. hoho..belajar ngn orang tua tuu..jangan main2 bukan senang nih,first experience. kelas dimulakan dengan introduce diri memasing. then baru setat kelas.

cis rupanya si hi*man and p*an udah expert sikit bahasa jepun. aku ni terkial nak baca bahasa jepun. tulisan apatah lagi..da macam cacing kerawit aku tgk. sebut pulak kena ada bunyi and sound effect tertentu. Molot aku udah terkumat kamit sebut japanese words kah kah kah. uu my sensei ni bukan setakat sound effect je..siap wat expression muka lagi tu....dasat2. ala diorang ni si hi*man and p*an slow2 la baca tu...mentang2 korang selalu tengok anime, tu pasal cepat pickup. takpe2 korang tengok la next week..aku kasi gegar ini kelas...siap leh wat suara doraemon lagi dengan lagu sailormoon plus joget2 seksi uuuuu..
`
`
`

No comments:

Post a Comment