SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 16, 2009

rommate nak blah

Semalam balik hostel tiba2 nampak notis depan lif....sume student pp*m kena packing kuar esok...ada lori nak ambik barang...wahhhh rommate aku da nak blah ke....huhuu sedihnya T_T...takkan aku tinggal sorang2 kat bilik...aku ingt diorang check out last day - jumaat...rupanya udah kena angkat barang esok pagi...cis






Barang si Lu*fi...dia da bungkus barang semalam...cuma tak abis lagi...tapi dia x kemas barang masa 2 sebab kuar jalan2...huhuhu...dia kata nak kemas lepas sahur esok pagi...tapi esok tidur jew aku tgk...aku gak sahur sorang2... roomates aku tido membuta...kejut bukan main susah nak bangun...cuma si suha*ri senang sikit nak bangun tapi dia tak join sahur ngn aku..just minum air jew....





Yang ni kotak si suha*ri....fuh bertungkus lumus dia packing barang sampai aku kena g terawikh sorang2...dia tak g sebab sibuk benda ni...balik lepas terawikh, tgk tempat dia udah licin n kemas...barang2 suma da packing...tinggal cadar, bantal and clothes yg dia nak guna sisa-sisa 2 hari lagi...






aku sedang merenung masa depan di tepi tingkap..khokhokhookk

No comments:

Post a Comment