SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, September 17, 2009

Tazkirah bersama Dr Re*a




huhu...ari jumaat dapat personal call from dr re*a.."anuar r u free rite now? can we discuss ur tesis?"...wah rupanya dr ha*di bagi draft tesis aku kat dia..mintak dr re*a check mana yang silap..hohoho..tapi aku ckp nk jupa hari semalam....biasa la aku...orang bizi katakan lalala...

so masa discuss masyaAllah banyaknya kena ubah and edit aaaa...dr re*a siap bg nasihat lagi kat aku huhu...dr re*a ni kalo skali da bercakap conpem susah nak berenti..berapi n bersungguh2 nak terangkan....aku plak masa tu blurr sangat2...dalam hati aku bila nak abis ni...mata aku udah nak katup da...huhuhu..





huhu baru selak beberapa helai udah ada komen yang menyayat hati lagi menikam kalbu huhuhu...wahhh byknya kena edit..





Dr Re*a yang belah kanan. Huhuhu macho siut dia ni...sape nak ngorat dia angkat tangan..
`
`
`

No comments:

Post a Comment