SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 30, 2009

aku udah mengesot cam sang siput




Habis je kelas bahasa jepun, mintak member hantarkan kat stesen. Aku nak balik umah. Stesen ni sunyi je. Da takde orang




uuuu....aku berposing seksi seksa di stesen ulat gonggok. udah letih yang amat. Kepala da weng so baring kat kerusi. Nasib baik tak banyak orang sangat. Kalo tak mesti diorang mahu mencontohi aku..bangga tul aku nnt





Camera diview dari sudut pandangan mata aku...udah mereng aku ini...tinggal nak mengesot je huhuu




Pkcik si tukang kutip sampah aku amik gambar...xde keje punya pasal. mp3 xde bateri.




kosong dalam train ni..kalo aku berlari2 anak hujung ke hujung train pun xde hal punya. Takpun bersuka ria tahap hulubalang pun xde org nak marah.. nk ckap pun suara da nak bergema hohoho. Lenkali pihak management patutnya letaklah hiburan larut malam cam tarian poco2 ke, opera tengah malam ke. Lagi bagus bawak sekali ah choi yg jual aiskirim..leh la aku makan. ini tak, sepi jew aku tgk..tak bagus tul service ni...orang byr mahal2 ish




Aku tgh buring2. tatau dowh nak wat pe. huhuhu..nak berjoget takde tenaga, nak melalak suara x sedap, nak bersailormoon xde pulak riben2 yg berwarna-warni
`
`
`

No comments:

Post a Comment