SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Thursday, September 17, 2009

Mari kita serbu bank islam khokhok




yeye dan yeye lagi sekali...akhirnya benda yang aku nantikan selama ni dapat gak...huhu...hari ni dapat gaji+bonus raya....hoho...boleh la beraya sakan....eh tak leh...kena berjimat cermat seperti kata PM yang kita sayangi...so tengahari tu bukan aku n n*k je g bank islam nak tunai cek...tapi hampir seluruh makhluk di a**p cen*re datang bank...nak tunaikan cek punya pasal....huhuhu...





wah si sa*ha setiausaha no 2 bos pun de skali...dasat la korang ni...time dapat honorium suh aku masukkan....tapi bila time dapat cek gaji n bonus...sanggup g sendiri...huhu



pakcik n*k yg udah tak sabor nak tunaikan cek...sabor la bro...tak larinya akak kerani 2 hohoho






aku yang bersabar menunggu giliran...cis diorang ni...hahaha....mentang2 aku datang dulu... masing2 bg cek kat aku suh bank in kan sekali...xpe tak kisah pun....anytime aku leh tolong....tapi kena ada la komisen sikit hehe
`
`
``

No comments:

Post a Comment