SeLAmat DaTAnG Ke Duniaku. Perkongsian dETik BerMuLAnya SuATu KEperCAyAaN
RSS

Wednesday, September 9, 2009

Kembali ke sekolah lama




Selamat datang ke sekolah lama aku...sekolah menengah teknik k*. Aku n maisara* dtg sekolah ni bukannya nak berjual barang...tapi nak wat survey tentang project drawing...da set nk jupa cikgu zahara*...datang2 terus g bilik guru...huhu nostalgia sungguh...adalah dekat sepoloh tahun aku x jejak kaki kat sini...byk yang berubah...cuma cikgu2 aku masih ada...jupa gak cikgu2 lama, warden, ustaz garang tahap singa, ...la diorang still de kat sini...cuma dengar cite cikgu aku...ada cikgu aku yg udah meninggal dunia n sakit...sedih aku dengar...

pepe pun interview aku ngn cikgu tu berjalan lancar tanpa sebarang masalah..cikgu aku ni pulak terlebih friendly...siap becerita wat happen, past ten years..huhuu...letih aku nak melayan...





tempat assembly...dulu masa aku form 4, perhimpunan selalu diadakan disini...skrg da tukar tempat lain...area ni gak dulu tempat aku berlatih kawat...benda yg aku paling xske...balik prep je kene kawat...xde keje lain...wat la main snuker ker, bertarian cak lempong ke....ni suh wat aksi jalan macam robot...huhu





Kantin sekolah yg still sama....dulu aku menyalahgunakan kuasa aku sebagai prefect g dengan selamba potong line org nak beli makanan...malas nak beratur panjang2...biasalah aku kan pengawas yg disegani ketika itu..huhu jahat dowh aku ni



(hehe gambar maisara* udah dibunga-bungakan...dia tokmo masuk gambar)


si maisara* tengah berlengang kangkung nak balik ke kete...actually aku nak tangkap gambar kete sebelah dia..ntah cner masa aku tengah melangkah longkang...tersenget amik gambar...huhu tgk tu gaya seorang primadona...

No comments:

Post a Comment